W związku z obowiązującymi obostrzeniami, obejmującymi ograniczenie bezpośrednich kontaktów do niezbędnego minimum, Miejska Biblioteka Publiczna począwszy od 22 marca 2021r. będzie działać na zmienionych zasadach.
Procedura wygląda następująco:
- czytelnik zamawia wybrane publikacje poprzez:
– telefonicznie: 74 8510975
– e-mailowo: biblioteka@jedlinazdroj.eu
– katalog on-line poprzez portal „szukam książki”: https://xn--szukamksiki-4kb16m.pl/SkNewWeb/bstart/1040
- bibliotekarz po skompletowaniu zamówienia czytelnika umawia z nim termin odbioru na konkretną godzinę,
- bibliotekarz rejestruje zbiory na koncie użytkownika i przygotowuje paczkę z zamówionymi egzemplarzami,
- o umówionej godzinie bibliotekarz przekazuje paczkę czytelnikowi, tzn. zostawia ją na stoliku przed wejściem, którą czytelnik odbiera i zostawia ewentualnie zwroty.
Dodatkowo biblioteka podejmuje następujące działania na rzecz użytkowników:
– wprowadzenie większego limitu wypożyczanych egzemplarzy,
– przedłużenie okresu wypożyczenia,
– wstrzymanie naliczania kar za nieterminowe zwroty do czasu zakończenia epidemii.
Dni i godziny otwarcia biblioteki pozostają bez zmian, tj.:
poniedziałek, wtorek i środa – od 9.30 do 17.30, czwartek nieczynne, piątek od 8.00 do 16.00