REGULAMIN
VI Międzynarodowego Turnieju Piłki Nożnej Dzieci
„JEDLINA – ZDRÓJ CUP 2014”
1 maja 2014 roku
REGULAMINTURNIEJUDOPOBRANIACUPJEDLINAZDROJ2014.doc
REGULAMIN
VI Międzynarodowego Turnieju Piłki Nożnej Dzieci
„JEDLINA – ZDRÓJ CUP 2014”
1 maja 2014 roku
1. ORGANIZATOR
· Głównym Organizatorem Turnieju Piłkarskiego jest Centrum Kultury w Jedlinie – Zdroju,
· współorganizatorem Turnieju Piłkarskiego jest KS „Zdrój” Jedlina-Zdrój.
2. Termin i Miejsce
1) Turniej odbędzie się we czwartek 1 maja 2014 r., Biuro Zawodów czynne od godz. 8:00, losowanie o godz. 8:30, początek godz. 9.00, ceremonia dekoracji drużyn ok. godz. 15.00
2) Miejscem zawodów sportowych jest Kompleks Sportowo – Rekreacyjny przy ul. Kłodzkiej w Jedlinie – Zdroju
3. BIURO ORGANIZACYJNE
Centrum Kultury
ul. Piastowska 13, 58-330 Jedlina – Zdrój
tel./fax 074 8455 249, e-mail cksekretariat@jedlinazdroj.eu, www.ckjedlina.pl
Biuro organizacyjne czynne od poniedziałku do piątku : godz. 9.00 – 15.00
Osoba do kontaktu w sprawach finansowych – Laura Szelęgowicz – nr tel. 74/845-52-49,
Osoba do kontaktu w sprawach Organizacyjnych – Wojciech Marciniak – nr tel. 503-024-933.
4. CEL IMPREZY
– popularyzacja piłki nożnej,
– popularyzacja zdrowego stylu spędzania czasu poprzez sport i rekreację,
– integracja społeczności sportowej.
5. UCZESTNICTWO
1) Udział biorą zawodnicy urodzeni w roku 2001 i młodsi oraz 2003 i młodsi
2) W turnieju każdą szkołę lub klub sportowy może reprezentować wiele drużyn.
3) Zespoły grają w składach siedmioosobowych: sześciu graczy w polu + bramkarz.
Drużyna może liczyć maksymalnie do 12 zawodników.
4) Każdy zawodnik zobowiązany jest posiadać ważny dokument z fotografią stwierdzający
tożsamość ( datę urodzenia ).
Opiekun drużyny, przekazuje do biura organizacyjnego komplet dowodów tożsamości
zawodników.
W przypadku stwierdzenia udziału w turnieju nieuprawnionych zawodników, drużyna zostaje
zdyskwalifikowana, a mecze które rozegrała – zostają zaliczone jako walkowery 3:0.
5) Opiekun drużyny musi posiadać, wystawioną przez szkołę lub klub Listę Startową
zawodników – reprezentantów szkoły/ klubu, według wzoru w Regulaminie (PROSIMY NIE PRZESYŁAĆ DO BIURA ORGANIZACYJNEGO)
6) Podczas zawodów w stroje sportowe mogą być przebrani tylko i wyłącznie zawodnicy, którzy
znajdują się na Liście Startowej. W przypadku stwierdzenia naruszenia tego punktu zespół może
zostać natychmiast zdyskwalifikowany.
7) Drużyna musi mieć jednego Opiekuna, który odpowiada za zawodników podczas turnieju.
8) Zawodnicy biorący udział w turnieju zobowiązani są przedłożenia
pisemną zgodę Rodziców / Opiekunów uprawniającą do uczestnictwa w zawodach sportowych.
Pełną odpowiedzialność za posiadanie powyższych dokumentów podczas turnieju ponosi
Opiekun reprezentacji szkolnej / klubowej.
9) Wszyscy zawodnicy zobowiązani są do przestrzegania regulaminu zawodów.
6. SYSTEM ROZGRYWEK
1) W zależności od ilości zespołów, które przystąpią do rozgrywek turniej przeprowadzony zostanie w 1 – 2 – 4 grupach eliminacyjnych w systemie „każdy z każdym”. Faza eliminacyjna zostanie przeprowadzona w systemie pucharowym przegrany odpada aż do wyłonienia zwycięzcy
2) Spotkania w turnieju sędziują sędziowie Okręgowego Związku Piłki Nożnej w Wałbrzychu.
7. PRZEPISY GRY
Organizator przygotował do rozgrywek 2 boiska trawiaste.
1) Wymiary boiska: szerokość 35- 40 metrów, długość 55 – 60 metrów.
2) Bramka: wymiary 2 x 5 m.
3) Piłka nr 4
4) Czas gry: 2 x 10 minut bez przerwy .
5) Zespół liczy max. 12 zawodników: na boisku znajduje się 6 zawodników w polu + bramkarz oraz 5 zawodników rezerwowych.
6) Obuwie: korkotrampki (miękkie korki).
7) Pole bramkowe: prostokąt o wymiarach 7 x 15 metra.
8) Bramkarz może chwytać piłkę tylko w polu bramkowym.
9) Rzut od bramki wykonywany jest nogą z linii pola bramkowego .
10) Gra bez „spalonego”.
11) Zmiany hokejowe. Podczas zmiany zawodnik może wejść na boisko dopiero wtedy kiedy jego partner z zespołu opuści plac gry. Zmiany muszą odbywać się przy linii środkowej boiska, nie dalej niż 3 metry od niej.
12) Podczas wykonywania stałych fragmentów gry zawodnicy drużyny przeciwnej muszą znajdować się przynajmniej w odległości 5 metrów od piłki.
13) Rzut karny wykonywany jest z odległości 9 metrów od bramki.
14) Brutalny faul lub nie sportowe zachowanie karane będą: karą czasową ( 1 min., 2 min. Lub 5 min. ), karą meczu lub usunięcia z turnieju. O rodzaju zastosowanej kary decyduje sędzia.
15) Strata bramki w czasie gry w osłabieniu nie powoduje powrotu ukaranego zawodnika do gry.
16) Prawo interpretacji niniejszych przepisów przysługuje sędziemu zawodów.
17) Pozostałe przepisy zgodnie z przepisami PZPN.
8. PUNKTACJA
Za wygrany mecz drużyna otrzymuje 3 punkty, za remis 1 punkt, w przypadku porażki 0 punktów.
O kolejności miejsc w grupie decydują:
a) większa liczba zdobytych punktów,
b) w przypadku uzyskania równej liczby punktów przez dwa zespoły decydują:
– wynik bezpośredniego spotkania,
– większa liczba zdobytych bramek,
– lepsza różnica bramek.
c) w przypadku uzyskania równej liczby punktów przez więcej niż dwa zespoły przeprowadza się dodatkową punktację pomocniczą spotkań wyłącznie między zainteresowanymi zespołami (tzw. „mała tabela”), kierując się kolejno zasadami podanymi w pkt. b
d) jeżeli powyższe punkty nie przyniosą rozstrzygnięcia należy przeprowadzić serię rzutów karnych pomiędzy zainteresowanymi zespołami. Rzuty karne wykonywane są najpierw po 3, potem 1, do skutku.
W meczach, które muszą wyłonić zwycięzcę, w przypadku remisu, przeprowadza się dogrywkę trwającą 1 x 5 minut i gra się do „złotej bramki”. Następnie rzuty karne strzelane najpierw po 5, potem po 1, do skutku.
9. ZGŁOSZENIA I OPŁATA STARTOWA
Zgłoszenia przyjmowane będą faxem, mailem lub drogą pocztową
– zgłoszenia ( wzór w Regulaminie ) należy wypełnić i przesłać do BIURA ORGANIZACYJNEGO
w Jedlinie-Zdroju do dnia 25 kwietnia br.,
– opłata startowa wynosi100,00 zł od zgłoszonej drużyny, Jeżeli klub lub szkoła zgłasza więcej niż jedna drużynę kolejna opłata to 50 zł. Zgłoszenia i opłaty dokonane przez drużyny po 25 kwietnia wynoszą : 150 zł za pierwszą drużynę oraz 100 zł za kolejną.
Wpłaty należy dokonać na konto Centrum Kultury: 48 1020 5095 0000 5602 0007 3783 (Bank PKO BP o/Wałbrzych).
10. NAGRODY
– Każda drużyna otrzyma pamiątkowy dyplom za udział,
– Zawodnicy pierwszych trzech drużyn otrzymają medale za miejsca I-III
– Trzy pierwsze drużyny turnieju otrzymają puchary oraz nagrody dla drużyny
– indywidualnie prowadzona będzie także klasyfikacja „Króla Strzelców” oraz „Najlepszego Bramkarza”.
Postanowienia końcowe:
– Uczestnicy turnieju są ubezpieczeni przez Organizatora.
– Ostateczna interpretacja Regulaminu należy do Organizatora.
– Wszystkie sprawy sporne rozstrzyga Biuro Organizacyjne Turnieju.
– Organizator zapewnia opiekę medyczną.
– Za rzeczy zaginione lub zagubione Organizator nie ponosi odpowiedzialności.
– Za usterki stwierdzone w szatniach, odpowiedzialność ponoszą drużyny.
– System rozgrywek, przepisy gry i punktacja w załączeniu.
UWAGA:
Grupy uczestniczące w turnieju, w dniu 01.05.2014 r., mogą nieodpłatnie skorzystać
z letniego toru saneczkowego znajdującego się ok. 500 m od Stadionu.
Zjazdy 1x/osobę. Karnety na zjazdy wydawane będą po zakończeniu turnieju.